Z Ecrinsov v innsbruške stene – a še vedno s preveč snega

Alpinizem | Ko sva z Martinom pregledovala vreme za prvotno lokacijo zimskega tabora sva kmalu opazila, da je pametno izbrati še lokacijo B za primer slabega vremena. Kmalu sva imela cel kup možnih lokacij za izvedbo zimskega tabora, ki so imele vse skupno lastnost - en velik kup napoveda [...]

Bilten - 03.05.2024

Vremenska napoved Napoved za Slovenijo Ponoči bodo še nastajale posamezne plohe, med njimi bo lahko tudi kakšna nevihta. Veter bo ponehal. Zjutraj bo oblačno z rahlimi padavinami, najnižje ... [...]

Računalnik proti človeku:

Pri švicarskem inštitutu za raziskave snega in snežnih plazov so se dodobra razgledali, kako so strojno usposobljeni algoritmi primerni za napovedovanje plazov. Rezultati so obetavni. Po ... [...]

PO POTEH NAŠIH NON PEŠ V TRST, 1.5.2024

1. maj je pri meni že kar nekaj let rezerviran za dogodek, ki ga organizirajo Žabeljci - Fežularji. Pohod po poteh naših non, ko so od doma hodile v Trst prodajat pridelke, ki so jih pridelale na svojih domačijah. Nekaj dni je bil pohod celo vprašljiv, seveda je bila glavni krivec za to n [...]

Vzgoja

beseda, ki se danes sliši in uporablja tolikokrat, da se zdi že kar obrabljena. Toliko, kot se danes ukvarjamo s tem kaj je prav in kaj ne, ko gre za vzgojo naših otrok se po moje nismo kot družba še nkoli. Pa, a res to pomeni, da je bila vzgoja, ki smo jo bili deležni mi tako napačna in ali j [...]

Intervencije GRS Tolmin v zadnjih dneh aprila

V ponedeljek, 29. 4. 2024, so malo pred 13. uro očividci sporočili na 112, da je prišlo do zasilnega pristanka jadralnega padalca na območju soteske Godiča pri Poljubinju. Reševalci smo za iskanje ... [...]

Minolovec v Tulovih gredah

Vreme zadnje čase igra svojo vlogo, prav aprilsko. Pa nič ne de, treba je najti okno v svet in ujeti razmere. Trije člani AO Tržič in pridružen član AO Matica smo si razmere naredili po svoje in ... [...]

Divaški

kras … razkazan s strani lokalnega poznavalca … od katerega sem dobil in odvozil tudi večino ostalih mojih poti po krasu   The post Divaški first appeared on MATJAŽ - šport, narava fotografija - BLOG. [...]

Z bagerjem drsel po gozdnatem pobočju

Gorski reševalci iz Vidma so včeraj ob 11. uri posredovali v Ahtnu, kjer je bager zdrsnil z gozdne poti po strmini in pristal v gozdu več metrov nižje. Na srečo se ni prevrnil. Na njem je bil ... [...]

Pero “orao”

Danes na levi hišni hrib, ki smo ga prvi dan zamenjali za desni hrib. Parkiramo pri prijaznem lokalcu in po severovzhodni rebri na vrh. Vroče in sonce žge; ko pridemo na vrh, pa se rahlo pooblači. Eni smučajo zahodno flanko, drugi vzhodno, ponovno se najdemo na spodnjem delu. Smučarija povsod super, [...]

20 let Nature 2000 v Sloveniji

Varstvo gorske narave | Natura 2000 je največje svetovno omrežje varovanih območij narave – razteza se v vseh 27 članicah Evropske unije. Letos v Sloveniji obeležujemo 20 let (1. maj 2004), odkar smo postali polnopravni člani Evropske unije, ob vstopu v katero smo v Sloveniji razglasili t [...]

Socerb-mimo Prebeneka in Kastelca na Socerb

PD Sežana vabi planince Gremo mi po svoje na pohod: Socerb-mimo Prebeneka in Kastelca na Socerb  Dobimo se na parkirišču pri železniški postaji v Sežani ob 8 uri. Z avtomobili se bomo zapeljali po avtocesti do parkirišča pri Socerbskem gradu. Od tu se bomo spustili za cca. 230m mimo vasi Socerb [...]

Smučarska palica, pripomoček za tipanje

V soboto so odprli cesto čez Hochtor (krak do Garaž nad Pasterze je v celoti še zaprt) in sva se zvečer zapeljala pod Brennkogel. Zvečer po napovedi jasno, prvi del noči še jasno, potem pa je bil kontra napovedi Brennkogel vseskozi v oblaku. Zjutraj na izhodišču v smeri vzpona megla, na škrbini meg [...]

Bilten - 02.05.2024

Vremenska napoved Napoved za Slovenijo Ponoči bo občasno deževalo, pojavljale se bodo tudi nevihte. Najnižje jutranje temperature bodo od 8 do 14 °C. Danes bo spremenljivo oblačno s ... [...]

Hanzova (VI+) - z vrha Prisojnika

Ker je stena res ogromna, je težko ujeti razmere, ko so vsi prehodi narejeni. V nedeljo me je prešinila misel, da bi po kakšnem čudežu smer lahko bila narejena. In glej ga zlomka, prvič po treh ... [...]