Soriška in Stari Vrh

Soriška planina (France, 01.12.2021) Današnje popoldne sva izkoristila za preizkus snežnih razmer nad Soriško planino. Že na parkirišču naju je pozdravila megla in se nato z višino samo še ... [...]

Novinarska konferenca PZS

... bo v  sredo, 8. decembra , med vzponom [od Kranjskega Raka] na  Veliko planino . Ob praktičnem prikazu na turi se bomo posvetili  varnejšemu obiskovanju gora pozimi  in  članarini PZS , ... [...]

V predporočni pogodbi

LEGENDE SLOVENSKEGA ALPINIZMA v Slovenskih novicah vsak ponedeljek v sodelovanju s Komisijo za alpinizem PZS . Boris Kambič je pionir plezanja v Paklenici in v argentinskih ... [...]

Omejitve gibanja

Določenih je devet mirnih območij za divjega petelina in tri za aktivna visoka barja. Tam je gibanje obiskovalcev bodisi prepovedano bodisi časovno omejeno. Pokljuka je dovolj velika za vse, ... [...]

Marmolada

Člani Planinske sekcije LIP obiščemo italijanske Dolomite in gorsko skupino s planoto Marmolada, na vrh Punta Rocca (3309 m). Gora v severni Italiji je s svojimi 3343 metri nadmorske višine najvišja ... [...]

Gore v znamenju

Februarja 2020 so slepi in slabovidni, po skoraj 60 letih, ponovno začeli osvajati Slovensko planinsko pot. Več kot 150 planincev, nekaj jih je prišlo tudi iz Hrvaške, se je udeležilo pohoda do ... [...]

Veliki Javornik

Večer in jutro postrežeta z dvema različnima vremenskima napovednima. Splošna obeta lepo vreme, napoved za gorski svet oblačnost in veter, a hčerino mnenje prežene moje skrbi in tako se odpeljeva do ... [...]

Bilten URSZR – 02.12.21

V četrtek bo oblačno s padavinami. Meja sneženja se bo dopoldne v delu Gorenjske in Koroške spustila do dolin, proti večeru bo dež začel prehajati v sneg tudi ponekod drugod v notranjosti ... [...]

Izbor pohodniških smuči

Backcountry smučke osvajajo snežne poljane in to dobesedno. Ne to niso turne, to so smuči s katerimi samo hodimo po snegu ... in uživamo. ... [...]

Mia, Luka in Anže

Pretekli konec tedna, 27. in 28. novembra, so bili v športni dvorani Zlato polje 15. Plezalni dnevi Kranja, letos le s tekmovanjem v težavnostnem plezanju, s katerim se je končalo ... [...]

Nevihtna gora

Burni Bitoraj (1385 m) – V Gorskem kotarju, blizu kraja Mrkopalj, kjer je bil rojen Jakov Fak, je gora Bitoraj. To je področje Velike Kapele. Vrh in okolico sestavljajo gole, apnenčaste skale, ki se ... [...]

70 let nazaj

Pisalo se je leto, ko so zasavski planinci prešli z resnih pogovorov na še bolj resna dejanja – odločili so se zgraditi lastno planinsko kočo v osrčju Julijskih Alp. Pobudnik za ta ... [...]

Bilten URSZR – 01.12.21

V sredo se bo od zahoda postopno pooblačilo. Na Primorskem in Notranjskem bo popoldne začelo rahlo deževati. Pihal bo okrepljen jugozahodnik. Najvišje dnevne temperature bodo od 2 do 7, na ... [...]

Privlačni instagram profili

Samo s pravimi informacijami in izkušnjami ter cepinom, derezami in plazovnim trojčkom. Pri planinarjenju smo priča podobnemu družbenemu fenomenu kot pri covidu – ljudje so prej pripravljeni ... [...]

Za vse registrirane

Ugotovljeno je bilo, da je kljub pozivu in informaciji, da je to potrebno, e-izobraževanje opravilo manj kot 10 % registriranih športnikov v letu 2021 (vsi registrirani v letu 2021 v vseh štirih ... [...]

Krim (1107 m)

Krim je najvišji vrh v okolici Ljubljane, ki s svojimi 800 metri višinske razlike, planinskim domom in bogatim razgledom privablja veliko dnevnih pohodnikov z območja slovenske prestolnice. Krimsko hribovje se mogočno dviga na južnem delu Ljubljanskega barja, na vrhu je tudi pomembna oddajna točka. [...]

Soriška planina (France, 01.12.2021)

Današnje popoldne sva izkoristila za preizkus snežnih razmer nad Soriško planino. Že na parkirišču naju je pozdravila megla in se nato z višino samo še gostila. Snega je kakšnega pol metra, pobočja pa so že lepo prekrita. Ker so se vzdrževalci smučišča intenzivno pripravljali na začetek sezone, si v [...]

Stari Vrh (Matjaž, 01.12.2021)

Pred leti,ko me je nekdo vprašal,kje si bil pa danes,sem odvrnil,ah samo na Starem vrhu.No danes pa z mojimi železnimi nožnimi dodatki besedo "samo",z veseljem ispustim.Od pizzerije Grapa pa do bivše FIS startne hišice res noben podvig,za dušo pa je pred začetkom alpskega pogona žičniških [...]

Vabilo: Martinova pot

Pohod bo v soboto, 11. decembra 2021. Dobimo se ob 7.30 uri pred prostori PD Nazarje. Martinova pot nas bo vodila po gričevnatem obrobju Paškega kota … … mimo naravnih lepot in zanimivosti majhne občine, katero bomo na poti obhodili. Mi bomo prehodili le del poti, ne celotno. Najvišje se [...]