Osebne spletne strani in blogi
Vse osebne spletne strani

Gore Ljudje - Vidimo z očmi, gledamo s srcem

Jelena Justin : Mali princ je bil deček, ki je odrasle učil, da je stvari treba gledati s srcem, saj je bistvo očem skrito. V Južnem Velebitu je pot, ki se imenuje po njem. Vzpon na vrh, ki pokaže ...[...]

Gore Ljudje - Steep Snow - nova smer na Tengkangpoche

23. aprila sta se Američana Patrick Johnson in Patrick Gephart iz ZDA splezala na 6487 m visok Tengkangpoche v Rolwalingu. Johnsona je po vzponu dejal, da je bila severna stena Tengkangpocheja ...[...]

Gore Ljudje - Z droni

KATMANDU, 28. APRIL To pomladno sezono oblasti načrtujejo zbiranje smeti z visokega tabora Everesta z uporabo sofisticiranega visokotehnološkega dostavnega drona. V ta namen bo občina Khumbu ...[...]

Gore Ljudje - V iskanju zime

Po novembrski Pakli s tečajniki sem se poslovil od skale in zamenjal plezalke za pancarje in zimske copatke, na žalost pa smo letos sneg dočakali konkretno pozno. Torej decembra smo otvoritvene ...[...]

Gore Ljudje - Mladi planinci na čistilni akciji

... preteklo soboto, 20. aprila, nismo počivali – opremljeni z vrečkami za zbiranje odpadkov smo se odpravili na čistilno akcijo po Idriji. Pot nas je vodila mimo osnovne šole, kjer smo pričeli ...[...]

Snezak.si - razmere - Moker sneg v oblakih in pod njimi

Parkirišče z imenom Piazzale Slovenia je bilo ob pol osmih precej polno lokalnega avtohtonega prebivalstva: Avstrijcev, Furlanov, Italijanov in Slovencev. Temu ustrezna je bila človeška gmota, ki se je pomikala navzgor, kakšnih 15 min peš, potem pa na smučeh proti koči z imenom zavetišče (Gilberti).[...]

Snezak.si - razmere - Za (ne preveč debel) las

Sva šla še enkrat pogledat pod Stol, če bo danes še kaj užitnega, morda kakšna druga varianta izstopa Široke riže. Na cesti pričakovan gnoj, snega je ogromno pobralo, na nekaj mestih ga za kratko zmanjka. Na plazeh takoj nad cesto totalen gnoj, snega tudi tu ogromno manjka glede na včeraj. Višje na[...]

Gore Ljudje - Za (ne preveč debel) las

Na cesti pričakovan gnoj, snega je ogromno pobralo, na nekaj mestih ga za kratko zmanjka. Na plazeh takoj nad cesto totalen gnoj, snega tudi tu ogromno manjka glede na včeraj. Višje na 1500 m pa ...[...]

Turni klub Gora - krvavec (Matjaž, 28.04.2024)

Na Krvavcu danes še vedno užitno.Iz Jezerc do plaže z biciklom,pa 2x na Zvoh in 1x vrh Krvavaca,pol pa že paše tut na eno pivo v brunarco Kekec.Sneg je že zjutraj gnilec,ampak kaj bi se pritoževali,saj bo kmalu maj.Za ta čas in glede na letošnjo zimo čisto solidno.Smučke še ne pospravit,še se da. l[...]

Romana Ivačič - blog - Luka Koper - 25. 4. 2024

Na lepše z Jelko in Gregorjem se nas v okviru Društva Univerza za tretje življenjsko obdobje Sevnica odpravi 28. Stopimo na vlak ob 7.33, ki pripelje s 7-minutno zamudo, kljub temu pa nekaj minut počakamo na vlak iz Hodoša v Koper. Oba vlaka sta zelo polna: v Ljubljani so spet protesti, v različne k[...]

Gore Ljudje - Bilten - 29.04.2024

Vremenska napoved Napoved za Slovenijo Danes bo pretežno jasno. Čez dan bo ponekod pihal vzhodni do jugovzhodni veter. Najvišje dnevne temperature bodo od 22 do 26 °C. Napoved za ...[...]

Gore Ljudje - Kaj je varnostna oznaka UIAA?

Kratico 'UIAA' lahko najdemo na plezalni in alpinistični opremi po vsem svetu, toda kaj pomeni? Te štiri črke pomenijo, da je ta del plezalne opreme izpolnjuje globalnih varnostne standarde UIAA – ...[...]

Turni klub Gora - blejska koča (Matjaž, 26.04.2024)

Na Pokljuki in naprej včeraj kakor,da bi bilo sredi zime in ne konec aprila.Snega je kar veliko in jutranja temperatura po nulo.Start pri šport hotelu in takoj iz ceste na smuči.Špuro do Blejske koče in naprej na Mrežce so že potegnili predhodniki,tako,da ni bilo težav.Jaz sem šel samo do koče,ki je[...]