Gorsko reševalna zveza Slovenije
GRS - vse novice

GRS Maribor - Vaja reševanja iz sedežnice Pisker

Danes 19. 11. smo se odpravili proti smučišču Pisker, kjer smo izvedli vajo reševanja iz sedežnice. Za pristen scenarij je poskrbela gosta megla, manjkale pa niso niti snežinke. Na začetku nam je bila predstavljena sama sedežnica ter kako pravilno pristopiti do ujetih oseb. Sledil je praktični del, [...]

GRS Maribor - Vaja reševanje iz sedežnice Mislinja

Dne 8. 11. smo se v popoldanskih urah odpravili na vajo reševanja iz sedežnice Mislinje. Vsi udeleženci vaje smo izvedli manever reševanja. Ker nismo imeli drugi ponesrečencev, smo jih zaigrali kar sami. Vaja je potekala vse do teme za tem pa je sledila še analiza. Nekaj utrinkov iz vaje. Preberi [...]

GRS Maribor - Predstavitev na občinskem prazniku MOSG

Danes ste nas lahko našli v okviru praznika mestne občine Slovenj Gradec na stojnicah v središču Slovenj Gradca. Na stojnici smo zastopali ter predstavljali Gorsko Reševalno Zvezo Slovenija. Preberi The post Predstavitev na občinskem prazniku MOSG first appeared on GRS Maribor.[...]

GRS Maribor - Pohod v spomin na Bena Dolinška

Dne 25. 10. smo spremljali skupino pohodnikov na spominskem pohodu na Bena Dolinška. Pohoda se udeležilo okoli 25 pohodnikov. Preberi The post Pohod v spomin na Bena Dolinška first appeared on GRS Maribor.[...]

GRS Maribor - Vikend v Paklenici

Dne 7. 10. – 9. 10. smo si rezervirali vikend, da ponovimo alpinistično tehniko. Izbrana destinacija je bila Paklenica. Petkova služba se je zaključila in že smo bili na poti proti obali. Proti večeru smo prispeli na prvi vikend cilj, večerja pri Dinkotu. Inštruktorji so na večerji predstavili[...]

GRS Kamnik - Odprtje razstave GRS Kamnik 100 let v MKK

V Medobčinskem muzeju Kamnik na gradu Zaprice je bila 5. oktobra 2022 odprta razstava o stoletnici organiziranega reševanja na Kamniškem. Na šestih panojih je v slikah, risbah in besedilu predstavljena bogata dejavnost Društva Gorska reševalna služba Kamnik. Avtori[...]

GRS Maribor - Rad’mam vikend

Danes smo v okviru prireditve Rad’mam vikend v Radljah ob Dravi sodelovali tudi mi. Najmlajše kot tudi nekoliko starejše obiskovalce prireditve smo animirali z spustom po tirolski žičnici na glavnem trgu. Zanimanja je bilo zelo veliko tako da smo se kar nadelali, vendar nam je bilo v veselje. [...]

GRS Maribor - Otvoritev športne dvorane Gornja Radgona

V petek 23. 9. 2022 je v Gornji Radgoni potekala svečana otvoritev nove športne dvorane. V dvorani je bila postavljena tudi nova plezalna stena. Na prireditvi smo pomagali pri varovanju otrok pri njihovem prvem preizkusu plezalne stene. Vir: Večnamenska dvorana v Gornji Radgoni – Planinsko dru[...]

GRS Maribor - Intervencija Košenjak

Ob 10:15 smo prejeli klic iz RECO SG o poškodovani osebi na področju Košenjaka. Pri gobarjenju si je občanka zlomila nogo. Poškodovanko smo locirali ter s pomočjo Zdravstveno reševalnega centra Koroške na kraju oskrbeli ter prenesli do reševalnega vozila. Odpeljana je bila v splošno bolnišnico Slove[...]

GRS Maribor - Martin Dolinšek – Darko

Sporočamo vam žalostno novico, da se je poslovil časti član GRZS – GRS Maribor Martin Dolinšek – Darko. Pogreb je v četrtek, 15.9.2022, ob 13.00 uri na pokopališču v Rušah. Žara se bo pripeljala 1 uro pred pogrebom. Preberi The post Martin Dolinšek – Darko first appeared on GRS Maribor[...]

GRS Maribor - Delovni teden 8. 9. – 10. 9.

V preteklem obdobju smo posredovali na dveh klicih na pomoč. Dne 8. 9. ob 22:00 smo skupaj z PGD Kapla ter PGD Ožbalt sodelovali pri iskanju pogrešane osebe v območju Kaple. Osebo smo nažalost našli mrtvo in jo s pomočjo vrvne tehnike preneslo do ceste ter predali ustreznim službam. Dne... Preberi [...]

GRS Maribor - Tečaj letne tehnike – Pruh

10. 9. smo v plezališču Pruh osvežili znanje alpinistične tehnike ter uporaba vitla Ortles Kong. Na tečaju smo imeli tudi štiri nožni nadzor, kateri je spremljal vsak naš gib. Preberi The post Tečaj letne tehnike – Pruh first appeared on GRS Maribor.[...]

GRS Ljubljana - Dopustniški, a ne reševalnega dela prosti dnevi

Nekako večletna utečena praksa vseh mogočih rekreativcev v vročih poletnih dneh je, da se glavnina le-teh premakne v naše visokogorje, v tuja evropska gorstva, nekateri tudi na druge celine. Plezališča, ki so na našem ljubljanskem, predvsem primorskem področju (Osp, Mišja Peč, Črni Kal), so zaradi v[...]

GRS Kamnik - Sto let DGRS Kamnik - razstava v Kamniku

V Kamniku smo postavili razstavo o gorskem reševanju z naslovom STO LET ORGANIZIRANEGA GORSKEGA REŠEVANJA NA KAMNIŠKEM. Na Glavnem trgu in na Šutni bo razstava stala v poletnih mesecih, julija in avgusta.Vabljeni na ogled![...]

GRS Maribor - Tabor gasilske mladine

Dne 15.07.2022 smo bili prisotni na taboru gasilske mladine v Lovrenc na Pohorju. Izdelali smo žičnico, kjer smo dvigali ter spuščali udeležence. Poleg GRS MB so bili prisotni tudi policija, REPS, vojska ter gasilci, kateri so vsak s svojo točko predstavljali svojo dejavnost. Preberi The post Tabo[...]

GRS Maribor - Intervencija Šumik

Danes zjutraj nas je namesto budilke, zbudil klic ReCO Maribor. Pohodnik si je na območju Šumika poškodoval koleno in je potreboval pomoč. Ker smo s tega območja v zadnjem času rešaveli kar nekaj oseb, smo domnevali, da bomo z reševanjem hitro zaključili, a se je kaj hitro izkazalo, da temu... Preb[...]

GRS Ljubljana - Dan varnejšega gibanja v gorah 30.6.2022

Dan varnejšega gibanja v gorah bo v plezališču Turnc pod Šmarno Goro v četrtek 30.6.2022, s pričetkom ob 17.00 uri. Teme, ki jih bomo predstavili na dogodku so:- nevarnostih v gorah,- uporaba varovalnih pripomočkov na nadelanih poteh- izbira opreme pred nakupom- ukrepanje ob nezgodi- praktični del O[...]