Gorsko reševalna zveza Slovenije
GRS - vse novice

GRS Maribor - Predstavitev učencem osnovne šole Brezno-Podvelka

Del osnovnošolskega izobraževanja je tudi spoznavanje sil v sistemu zaščite in reševanja. Tako nas je OŠ Brezno-Podvelka povabila, da predstavimo delovanje GRZS tudi njenim učencem od 1. do 5. razreda. Vreme nam sicer ni bilo najbolj naklonjeno, a nekaj dežnih kapelj nas zagotovo ni pregnalo, in tak[...]

GRS Maribor - Letno usposabljanje: Tehnika reševanja, Pruh

Sobota 13. 4. je potekala v znamenju obnovitve letne reševalne tehnike. Člani GRS MB smo se ob osmi uri zbrali na našem učnem poligonu, plezališče Pruh. Hladno jutro je popestrila kavica ter predstavitev dela v prihajajočem dnevu. Razdelili smo se v tri skupine in obiskovali pripravljene točke s str[...]

GRS Maribor - Predstavitev učencem planinskega krožka OŠ Mislinja

Verjamemo, da je pred vsako gorniško sezono potrebno osveščati ljudi o “pravilnem” obiskovanju naših gora. Vsaka tura se lahko hitro obrne iz lepega doživetja v travmatičen spomin. Kje boljše delati preventivo kot pri naših najmlajših. 6. aprila smo tako obiskali učence planinskega krožk[...]

GRS Maribor - Čistilna akcija v občini Ruše

Še ne dolgo nazaj ste lahko zasledili objavo naših članov na tradicionalni čistilni akciji v Lovrencu na Pohorju. Sedaj pa lahko s ponosom objavimo, da so bili ponovno aktivni vendar na drugem koncu Pohorja. Pridružili so se Planinskemu društvu Ruše na čistilni akciji. Začetek akcije je bil pri plan[...]

GRS Maribor - Intervencija pod Kremžarjevim vrhom

Danes smo bili člani Gorske reševalne službe Maribor ob 14:34 v vročem popoldnevu poklicani na pomoč poškodovani pohodnici na območju Gradišča. Pri sestopu iz Kremžarjevega vrha si je pohodnica na planinski poti ob zdrsu poškodovala gleženj. Sama ni več mogla nadaljevati poti. Hitri odzivni čas je p[...]

GRS Maribor - Mednarodni tečaj vodnikov reševalnih psov GRS

Tudi člani GRS Maribor, natančneje vodniki reševalnih psov (VRP), so se v mesecu marcu (13.–17.) udeležili večdnevnega mednarodnega tečaja za VRP, ki je letos potekal v Avstriji in sicer na najvišje ležečem vojaškem poligonu v Evropi, katerega se je udeležillo vodnikov iz kar 10ih držav, ki so med s[...]

GRS Maribor - Mednarodni tečaj vodnikov reševalnih psov GRZS

GRS Maribor - Predstavitev delovanja GRS Maribor, Ribnica na Pohorju

Na četrtkovo popoldne 7.3.2024 so člani GRS Maribor prispeli v Ribnico na Pohorju, kjer jih je čakala izvedba predstavitve delovanja GRS/GRZS domačim osnovnošolcem ter njihovim gostom na obisku iz Nemčije. Naši reševalci so urno vzpostavili tri predstavitvene točke po katerih so učenci izmenjajoče k[...]

GRS Maribor - Zimsko usposabljanje: Tehnika reševanja, Pesek

Kot je že zadnje čase navada, je naše reševalce 9.3.2024 tudi tokrat pričakalo zimsko pohorsko jutro, kot nalašč naročeno, da pripravi ustrezno-realne razmere za zimski del usposabljanja reševalnih tehnik GRS-ja. Dogovorjen zbor in pozdrav je bil pred GRS kočo na Pesku, kjer so nas ob osmi uri priča[...]

GRS Maribor - Intervencija: Padec kolesarja, BikePark Pohorje

Na včerajšni dan 26.2.2024 so člani GRS Maribor sodelovali v reševalni akciji padlega ter poškodovanega kolesarja na pohorski BikePark progi, kamor so prispeli ravno iz zaključenega dežurstva na smučišču in nadaljevali svoje reševalno poslanstvo. Pričevanje našega, na kraju nezgode prisotnega GRS re[...]

GRS Maribor - Tradicionalni Šisernikov pohod, Dravograd – Kremžarjev vrh.

Na februarsko sobotno jutro 24.2.2024, so naši člani nudili reševalno spremstvo na tradicionalnem Šisernikovem pohodu, katerega trasa je potekala iz Dravograda na Kremžarjev vrh. Pohodniki so se zbrali ob osmi uri v Dravogradu, od koder so naši člani peš ter v kombinaciji z intervencijskim vozilom, [...]

GRS Maribor - Predstavitev delovanja GRS Maribor, Kope SKI resort

V našem društvu GRS Maribor se še kako zavedamo pomembnosti približanja tematike gorskega reševanja ter medsebojne pomoči mlajšim generacijam, saj si brez njih obstoja le-te ne predstavljamo, zato so naši člani v mesecu januarju ter februarju na SKI resort Kope izvedli 4 terminske predstavitve kar 1[...]

GRS Kamnik - Planinstva se ne moremo učiti preko spleta

... in za sabo smo zaprli vrata že več kot 20. tečaja varnejše hoje v gore. Niti ne štejem več. Vsako leto sem presenečen nad odzivom, pozitivno. Tokrat smo se združili člani GRS Kamnik in Planinske zveze Slovenije ob sodelovanju z zavarovalnico Generali in projektom ZAME.Tako smo se v[...]

GRS Maribor - Spremstvo na tradicionalnem pohodu na Črni vrh iz Mislinje

Novo koledarsko leto se je pričelo mirno, namreč naši člani GRS Maribor smo se na osrednji slovenski kulturni praznik 8.2.2024, kot reševalno spremstvo, udeležili tradicionalnega pohoda iz Mislinje na Črni vrh, ki ga je organiziralo planinsko društvo Mislinja. Skupino 150-ih pohodnikov so naši vrli [...]

GRS Kamnik - Nočno reševanje mladega para s Češke nad Žmavčarji

Sonce je ravnokar zašlo in s svojimi poslednjimi žarki tistega dne barva zasneženo kuliso najvišjih vrhov Kamniških Alp. Dan se je prevesil v večer, teden pa se počasi preveša v drugo polovico. Nekateri so se ravno vrnili z dela, drugi so si že izpraznili glavo z opravlje[...]

GRS Kamnik - RAZPIS I Tečaj varnejše hoje v gore v zimskih razmerah 2024

Tečaj varnejše hoje v gore pozimi je namenjen vsakdanjim obiskovalcem gora v zasnežene gore, kot tudi tistim z več izkušnjami. Vabljeni tudi planinke in planinci inPlaninec, inštruktorji planinske vzgoje pri Planinski zvezi Slovenije in vsi, ki se čutite odgovorni, da osvežite s[...]

GRS Maribor - Intervencija: Onemogla oseba, Trije Kralji

Na predzadnji dan v letu ob 13.40 so bili reševalci GRS Maribor pozvani priskočiti na pomoč onemogli osebi med Črnim jezerom ter Tremi kralji, pri kateri se je pripetilo nenadno bolezensko stanje. Ekipa GRS je na izhodišče na Osankarico prispela ob 14.50, kjer so pa ugotovili, da je helikopterska nu[...]