Plezanje in alpinizem
Vsi alpinistični odseki

AK Ravne - Oj ti KANTA

Kam drugam izkoristit lep popoldan sredi tedna kot pa v Šmohorco :). V sredo po šihto sva v bratsko-sestrski navezi odbrzela proti Uršlji. Pod vstopom dogovor, da greva samo do macesna (vsak en zug), nazaj abzajl. Mogoče prideva hitro v dolino 🙂 Pri macesnu naju grejejo še zadnji sončni žarki sredi[...]

AO Kranj - 9. Alpinistični tabor Nejca Zaplotnika

IX. TABOR NEJCA ZAPLOTNIKA petek, 6. 8. 2021 – nedelja, 8. 8. 2021 Alpinistični odsek PD Kranj vabi na Alpinistični tabor na Kranjsko kočo na Ledinah, posvečen alpinistu Nejcu Zaplotniku. Namen tabora je privabiti plezalce iz cele Slovenije in tako prispevati k boljši povezanosti odsekov in članov. [...]

PK Idrija - JLA, Šite

V sredo, 21.7.2021, sva jaz in Jakob Skvarča (AAO), splezala smer JLA v Šitah (VII-/V+, 300m). Ker se je vreme[...]

AO Kranj - Veleslalom pod Skuto

V nedeljo se je zgodil tradicionalni Besnčanov (Borisov) veleslalom na ledeniku pod Skuto za gajbo Zlatoroga. Čeprav je bilo vreme bolj klavrno, je bilo vzdušje na višku. Kljub vlagi v zraku, smo nagrado hitro uničili.[...]

AO Cerkno - Mala Mojstrovka

Nekje je treba začeti. Prejšnjo referendumsko nedeljo sva z Alešem preplezala smer Izpolnjena želja V/lll 250m na Škrbinski plošči. Tam sva se dogovorila, da se nama na naslednji turi pridružita boljši polovici. Ker smo bolj kot ne, še začetniki v skalnih smereh smo si za cilj izbrali 2 navrtani sme[...]

AK Ravne - Tanja na 3. stopnički

Naša Tanja Glušič je na drugi tekmi svetovnega pokala v francoskem Briançonu splezala na tretjo stopničko! Najboljši svetovni paraplezalci so se po dveletnem “korona premoru” ponovno srečali in se pomerili med sabo. 83 športnikov iz 14 držav se je 15. julija borilo v devetih športnih raz[...]

AO Jesenice - NŠG (Intenzivka) in Slovenska v steni

V ponedeljek sva z Urošem splezala Slovensko smer v Triglavski severni steni. Izstopila sva čez Frelihovo polico do stika s Zimmer-Jahnom in nato po snežišču na rob stene. V sami smeri je Slovenska grapa v celoti zalita. Prečenje snežišča je … Beri naprej → The post NŠG (Intenzivka) in S[...]

AO Kranj - Razpis: Vaditelj ŠP 2021

Komisija za športno plezanje objavlja razpis usposabljanja za pridobitev naziva VADITELJ ŠPORTNEGA PLEZANJA Usposabljanje bo potekalo med septembrom in decembrom 2021. Opraviti bo potrebno tudi 20 ur prakse. Usposabljanje bo večinoma potekalo v Ljubljani. Več informacij o poteku usposabljanja se nah[...]

PK Idrija - Paklenica 2021

16. junija se nas je plemenu športnih plezalcev pridružilo 7 novih plezalcev pripravnikov. Zdi se mi, da smo kar zanimiva[...]

AO Jesenice - Monte Cavallo di Ponteba – Via dei Finanzieri

Z Maticem sva hotela ta teden izkoristiti za plezanje v Dolomitih, pa vreme ni sodelovalo. Zato sva se v sredo v iskanju suhe skale odpravila na Vršič. Zaradi deževne noči in slabe napovedi sva se odločila za južno steno NŠG. … Beri naprej → The post Monte Cavallo di Ponteba – Via dei Fi[...]

Šaleški AO - Skalaška

Rano jutro snide tri naveze pod Sodčki. Jedro prve tvori ena najbolj znanih slovenskih alpinistk, sledi šaleška, pisanost dopolni poljska naveza. Uvodno drobljivo pečevje s podstavka naskočijo trije estetski raztežaji. Prva naveza tamkaj zavije desno proti amfiteatru, kandidata za gorskega… Pr[...]

AO Kranj - Vežica – Črnolaska

Enkrat v Vežci, večkrat v Vežici! Tako bi se lahko reklo tej kompaktni in markantni steni, ki ponuja odlično skalo in vrhunske smeri. Tako sva se tudi Midva z Lukom Klemenčičem odločila, da jo ponovno obiščeva. Za vzpon sva si izbrala Frančkovo poezijo od plezarije, Črnolasko V/IV 200 m. Smer poteka[...]

AO Kranj - Čistilna akcija stenca

Čeprav je plezalna sezona na vrhuncu, pa ne pozabimo na to, kje smo si pridno nabirali kondicijo in plezalne veščine, na naši stenci! In kot vsako leto je potrebno očistiti grife in osvežiti prostor, da bo pripravljena na novo plezalno sezono. Delali bomo v soboto 31. 7. 2021 skozi celi dan od 8.00 [...]

AK Ravne - Nič več boter le na papirju

Moj alpinistični boter Andrej je opravil svojo botrsko dolžnost iz tistega davnega leta, ko sem jih pred celim ferajnom fasala z vrvjo po ta zadnji, ter me peljal plezat. Pa ne v ‘kar eno’ steno, ampak v Steno! 13. julija sva se malo pred osmo uro čudila mladim kozorogom (oče, lovec, mi [...]

FreeApproved - Care Alto 3463m

Ideja za pobeg na sneg v vročih poletnih dneh. Manj znani vrh Care Alto leži v skupini Adamello, Retijske Alpe. Vožnje do izhodišča je okoli 5 ur, dolina Val Rendena, ki ločuje Brentske Dolomite na vzhodu ter skupino Adamella in Presanelle na zahodu. V stransko dolino Val di Borzago vodi cesta do pa[...]

AO Kranj - Česar je polno srce, o tem usta rada govore.

A je danes meteorna noč? 😀 Utrinki kar letijo 🙂   Zdaj pa k naslovu; letos mi je bilo dano plezati tako lepe smeri, da jih moram malo predstavit. Iz zimskega spanca me je 3.6. zbudila Lara Nikolič s povabilom v Zupanovo smer v Koglu. Še zdaj težko verjamem, ampak v 200 metrih se res […][...]

AO Kranj - Razpis: Poleni tabor V klinu (Krnica) 2021

Komisija za alpinizem Planinske zveze Slovenije organizira alpinistični tabor v Klinu – Krnici, ki bo potekal od četrtka 12. do nedelje, 15. 8. 2021, zvečer. Tabor je namenjen vsem registriranim alpinistom in pripravnikom v navezi z alpinistom. Prijave izključno preko spletnega obrazca – https[...]

AO Cerkno - Planjava Humar-Škarja V-/IV 270m

Ker se soplezalci ravno ne ponujajo na vsakem koraku, še posebno za med tedensko plezarijo, je bil tudi tokrat z mano Silvo Vrhovec – AO Železničar. Že pred tednom dni v sredo 7.7. na zame prav poseben dan je bilo to. Želja ponovitve te smeri se je porodila že pred kar nekaj leti, ko sva [R[...]