Plezanje in alpinizem
Vsi alpinistični odseki

AK Ravne - Popravljanje zgodovinske krivice 1

Od nekdaj s(m)o poročila o vzponih v gorah zapisovali v proznih besedilih. Strašna krivica, ki bi ji že zdavnaj oporekal sam Prešeren, če bi bil alpinist (in če bi v njegovih časih obstajal svetovni splet), se mora končati. Kot slavistka in ljubiteljica poezije, proze, umetnosti, estetike, tudi ali [...]

Šaleški AO - Vabljeni na zbor alpinistov

AO Kamnik - 22.09.2018: Vzpon na Adamello

Kamniški gorski reševalci, tudi člani AO Kamnik, smo obiskali Messnerjev muzej Fermian v Bolzanu, bili gostje italijanskih gorskih reševalcev v Edolu v dolini Camonica (Valle Camonica) v pokrajini Lombardija in se skupaj z njimi vzpeli na Adamello (3539 m) in Cimo Plem, 3182 m.clanki[...]

FreeApproved - Milijarda (V+/500 m) v Rjavini in hop v Radovno

Naključje je hotelo, da smo bili v manj kot tednu dni znova pod mogočno Rjavino. Tokrat z bolj plezalnimi ambicijami. K izbiri smeri o kateri sem doslej prebiral povečini “ne-priporočljive” opise, nas je eden novejših prijetno presenetil in prepričal v odhod. Dostop v jutranji vlagi je ob čvekanju h[...]

AO Kranj - Vabilo na zbor alpinistov 2018

Vabljeni na zbor alpinistov v soboto, 13. oktobra, s pričetkom ob 17. uri v Ruški koči na Arehu. predavanje: Andrej Grmovšek in Marko Lukič podelitev diplom novim alpinistom in AI živa glasba: The Rocktors topel obrok in aperitiv za vse udeležence Rezervacija nočitev (15 €): 041 666 552 Srečanje je [...]

Šaleški AO - Leva smer – Ojstrica

Včeraj sva z Lidijo plezala Levo smer v Ojstrici. Vstop je 150m levo od vstopa v Herletovo smer po najlažjem grebenu (II) do široke police, kjer sva se navezala. Težavnost redko preseže III stopnjo temu primerno je tudi dosti naloženega… Preberi več →[...]

FreeApproved - Velegreben med Kotom in Krmo

Prejšnji teden smo smo se Nejc, Žiga in jaz navkljub slabi vremenski napovedi odpravili v Julijske Alpe. Dan smo imeli rezerviran za druženje v gorskem okolju in smo si rekli, da če bo vreme zdržalo prav, če ne bo, se bomo pa prilagodili. Ko smo prišli na izhodišče v Kot je bilo videti nekaj modrega[...]

AO Jesenice - Prečenje Zeleniških Špic

Lani sem prvič šel ta lep greben v Kamniško Savinjskih Alpah. Bil mi je všeč, zato smo se v torek Božo, Grega iz GRS Kranjska Gora in jaz odpravili poplezavat po tem lepem grebenu. Grega mi je že na začetku … Beri naprej →[...]

AO Železničar - Delovna akcija: OdLom2018

V soboto, 22. 9. 2018, od 9:00 dalje se bo v PCAOŽ slišalo zvoke brusilke, špohtla, žage in kladiva. Obseg del bo odvisen od udeležbe, cilji pa so: pobrusiti in zaščititi stopnice filati luknje v stenah (purpena in gips) narediti koše za smeti (ločeno zbiranje odpadkov) narediti polico nad vrati v [...]

FreeApproved - Na italijanski strani Kaninskega pogorja

Z Gregatom sva jo pred časom mahnila v breg (in z njega) nad Sello Neveo. Govorilo se je, da se tam skrivajo nesluteni kolesarski užitki, ki vrh vsega niti niso prepovedani. Prijaznemu vabilu sosedov sva se odzvala in v precej močni popoldanski po-šihtni pripeki že mlinčkala kamenje, ki prekriva smu[...]

AO Cerkno - Šite, Belač-Zupan, V AO, 500m

Cilj je bil Sivi ideal, a ga je petkovo vreme odneslo, saj po dežju še nekaj časa teče voda po smeri. Rešitev se je kazala že prej in tako sva z Gregorjem splezala zgoraj omenjeno smer. Zelo lepa smer, zato sem jo bil zelo vesel, saj je šla kot po maslu. Sestop je res dolg, […][...]

PK Idrija - Vikend gorniške kulture

Seveda v Idriji!  Filmsko gledališče. 21 in 22. septembra 2018. Vključno s predavanjem Silva Kara! Udeležba obvezna     FB[...]

BricAlp Škofja Loka - POMEMBNO!!!!

Vse, ki ste nas kontaktirali preko kontaktnega obrazca naprošamo, da nam ponovno pišete na naš naslov bricalp@gmail.com ali bricalp@bricalp.si. Zaradi težav s posredovanjem kontaktnih podatkov, vašega kontakta nimamo. Hvala za razumevanje.    [...]

AK Vertikala - Smer Drenovcev (II, 450m)

V nedeljo smo se trije zbiljci odpravili v Kamnisko-Savinjske Alpe. Miha Popovic – Popo (Čao), Matevz Srsen – Meno in Blaz Sustersic – Badzi. Glede na to, da se vsi trije poznamo ze od malih nog in se zadnje case predvsem s Popotom ne vidimo prav pogosto,  smo se imeli marsikaj pam[...]

Turna Rit - Vigredna smer v Peci

Z glavnim skrbnikom le-te. V nedeljo naju je Franc popeljal čez svojo ljubljeno smer v južni steni Pece. Uživali smo v razgibavanju na jesenskem soncu in preverili stanje v vpisni knjigi. Skratka, po besedah skrbnika je smer pripravljena za jesenski … Berite dalje →[...]

AO Tržič - Prva

...prvenstvena smer za naju in najverjetneje tudi prva smer v tej steni (če se motim prosim za popravek). Smer se začne za velikim balvanom pod manjšo poko. Pred poko je klin, tam zavijemo levo ter malo navzgor ter nazaj v desno. Nadaljujemo naravnost proti naslednji poki, kjer v njej zavijemo lev[...]