Plezanje in alpinizem
Vsi alpinistični odseki

AK Ravne - KOFF

KOROŠKI OUTDOOR FILM FESTIVAL – KOFF je mlajši, manjši a klub temu razigran, brat Bovškega outdoor filmskega festivala BOFF-a. V sodelovanju z ekipo BOFF, vsakoleto izberemo filme posnete na različnih koncih sveta z namenom, vam približati svet športnega dokumentarnega filma, nevsakdanjih špor[...]

AO Nova Gorica - Zapotoški slap (drugič), 13.1.2019

Potem ko sta nas Aleks in Jernej navdušila z opisom razmer v desnem Zapotoškem slapu, smo se naslednji dan v ledeno kraljestvo podali še mi: Marko, Jana, Tomo, Mitja in Rok. Ker pa dandanes informacije potujejo nadvse bliskovito, je zgodba o dobrih razmerah dobila razsežnosti 50 odtenkov sive, kar s[...]

FreeApproved - OSAMLJEN MOGOČNI DVATISOČAK - BAVŠKI GRINTAVEC

Mogočni dvatisočak nad Zadnjo Trento, ki ni najbolj priljubljen med slovenskimi pohodniki. Še ena avantura, ki se je začela v zgodnjih jutranjih urah, tokrat v vasi Soča, saj je bilo treba premagati kar 1800 m višinske razlike. S parkirišča smo hitro zagrizli po strmi gozdni poti, ki je vodila vse d[...]

AO Nova Gorica - Zapotoški slap, WI4, 12. 1. 2019

Napočil je tisti redek čas, ko tudi na sončni strani Alp zamrzne kakšen slap in se 80% članov vseh AO-jev zapodi vanje. Po dolgem premišljevanju, kam naj sploh greva, da se čimbolj izogneva gneči, sva se z Jernejem R. odločila za Zapotoški slap, saj ga od najbolj poseljenega dela države … Nada[...]

AO Cerkno - Damoklejev meč

Glede na to, da je bila včeraj nedelja sva pričakovala v slapu gužvo in sva se v ta namen odpravila že kar zgodaj in bila pod slapom ob prvem svitu. A na koncu se je izkazalo, da sva bila ta dan edina v tem delu.  V prvem cugu sva šla po sredini, začetnih 15m je […][...]

AK Slovenska Bistrica - Poročilo s klubske tekme v težavnostnem plezanju

Sobotna 1. klubska tekma v težavnostnem plezanju, na kateri so se pomerili otroci in mladostniki, ki trenirajo v klubu, je bila preizkušnja tako za tekmovalce kot za vse, ki smo sodelovali pri izvedbi. Na tekmi je nastopilo 60 mladih članic in članov kluba v petih starostnih kategorijah v st[...]

Alphut - Poročilo s klubske tekme v težavnostnem plezanju

AK Ravne - Kaj vraga je tako zanimivega v tem ledu?

Zima, zima bela tokrat ni vrh gore sedela, pač pa malo nižje – v Logaraski dolini.  Po celotedenskem držanju pesti in premlevanju tega, a bo led al’ ne (Letošnji tečajniki in tečajnice smo kar nenavadno zagreti za alpinistične dejavnosti. In glede na nedavne izkušnje nič manj za obšolska druže[...]

AO Jesenice - Ledni tečaj pod Prisojnikom

V nedeljo zjutraj smo se člani AO-ja in tečajniki zbrali pred ferajnom, kjer smo strnili vrste in se s kombijem in avtomobili namenili proti Koči na Gozdu. Lepo vreme, ugodne temperature in dobra volja sta nas pripeljala pod steno, kjer … Beri naprej →[...]

Šaleški AO - Slap na Klemenči jami

V soboto smo se, po priporočilu kolegov,  odpravili proti Slapu na Klemenči jami. Od Doma planincev smo hitro dosegli kočo. Naprej smo nadaljevali v smeri pod Rjavčki vrh. Pot je dobro uhojena in po 15-ih minutah smo že stali na… Preberi več →[...]

FreeApproved - Zimski Prisank / sončni Prisojnik

Lepo nedeljo smo z Marušo, Nežico in Mihom kljub pomanjkanju snega preživeli v zimskem vzdušju na mogočnežu nad Vršičem. Tura poteka od avta pa do vrha skoraj ves čas po snegu, čeprav bi bilo na nekaj mestih dobrodošlih nekaj centimetrov več… Razmere za hojo so na splošno kar dobre, tudi večina jekl[...]

AK Vertikala - Kranjska poč, NŠG

V soboto sva z Nejcem zlezla Kranjsko poč v S steni NŠG. Končno se nama je enkrat popolnoma izšlo po pričakovanjih – pričakovala sva namreč zelo sabe razmere 🙂 V smeri sva se kar nadelala, v njej prebila mrzel dan, ne sestopu pa že morala prižgati čelke. Danes me boli rama, ki sem jo nategnil[...]

AO Kranj - Vzhodna grapa v Toscu

Dober glas seže v deveto vas… zato sva se s Tino pridružili Maši, Janezu in Mihcu na mentorski turi. Dostop je bil rahlo vetroven, še sreča, saj je veter odpihnil tudi napovedano oblačno vreme.  Razmere v grapi so na nekaterih delih prav fantastične (škrip škrip), na drugih pa malce bolj puhas[...]

AO Jesenice - Zechnerhoehe (2188nmv)

Pri nas ga ni, na avstrijskem Štajerskem ga je preveč, nad Innerkremsom na meji avstrijske Koroške s Štajersko pa ga je ravno zadosti za varno smučarsko turco brez nevarnosti plazov. In smo se odpravili na Gaipahoehe, z brezplačnega parkirišča malo … Beri naprej →[...]

Šaleški AO - Matkov kot – slapovi

S Tanjo sva se včeraj odpravila v Matkov kot pogledat ali bi se dalo splezat kakšen zaledeneli slap. Kot se je pokazalo je bila odločitev dobra, saj sva preplezala Fakinofa, ki ponuja prav lepo plezarijo, in Tihi slap. Kljub mestoma… Preberi več →[...]

AO Jesenice - Maltatal

V soboto smo šli z Maretom in Metodom preverit razmere v dolini Malte. Štartali smo zgodaj zjutraj z Jesenic, pri spodbudnih -6 stopinjah. Ob prihodu v Malto je termometer ob močnem fenu kazal nevzpodbudnih +4. Kljub temu smo splezali slap … Beri naprej →[...]

FreeApproved - Led pri sosedih

Prišli smo v času, ko se je na vrhovih ravno začelo bohotiti sonce. A smo imeli za ta dan rezerviran led, kar žal pomeni senco. V normalni zimi sicer tudi mraz, a temperaturam nad ničlo težko rečemo mraz v začetku januarja in v alpski dolini. Slap je bil narejen "plezljivo", na nakaj mestih je prav [...]