Plezanje in alpinizem
Vsi alpinistični odseki

AO Litija - Rit imaš v Pakli vedno zadaj

V dneh od 24 do 28 junija, smo bili najbolj zagrizeni v Paklenici. Nekateri nastanjeni v kampu, tisti z družinami pa v apartmanih. Vse v odvisnosti od potreb in želj. Medsebojna razdrobljenost pa ni bila razlog, da se ob večerih nebi družili in se kolektivno praskali zaradi invazije komarjev, kateri[...]

AO Tržič - NAD GLOBOKO VODO

Med nedavnim jadranjem po Dalmaciji (Vis, Hvar, Brač, Šolta...) seveda ni šlo brez plezanja. Zlasti JZ obala Šolte se je izkazala kot zelo primerna za DWS. Dostop do sten je možen s kopnega, zanimivejši pa je z morja, čeprav ponekod ni enostaven, saj strme stene ne omogočajo pristanka. Z jadrnico s[...]

AK Slovenska Bistrica - Zaključek šole športnega plezanja

V petek 19.6. smo z izpitom zaključili šolo športnega plezanja za odrasle. Vsi udeleženci so izpit opravili brez težav. Tokratna skupina tečajnikov je bila res top in mi je bilo delo z njimi v veliko veselje! Več na: https://www.facebook.com/aksb.alphut [...]

AO Litija - Rit imaš vedno zadaj

Alphut - Zaključek šole športnega plezanja

AO Ajdovščina - Indijansko poletje

Soboto sva z Borutom Demšarjem izkoristila za Indijansko poletje v Dolgem Hrbtu. Smer nama je vzela več časa kot sva pričakovala. V smeri sva pustila 4 kline, dva v prvi prečki levo, enega na štantu vrh tega raztežaja in še enega desno od zadnje prečke v desno, ko smer preide na raz. Sestopila sva č[...]

AO Kranj - POSODOBLJENO: Poletni plezalni vikend

Vse člane AO Kranj vabimo na plezalni vikend v slovenskih hribih! Termin: 11.-12.7.2020 Lokacija: Predstavljeno na četrtkovem sestanku Spanje: Pod streho. Postelj ni, s seboj prinesite opremo za spanje. Voda je v bližnjem potoku, hrano imejte s seboj. Prihod v petek zvečer ali v soboto zjutraj (po ž[...]

AO Kranj - Grazer Bergland

Pretekli vikend, smo California team (midva z Andrejo) in Berlingo team (Lukc in Nastja) izkoristili proste dneve in odrinili v ostenja Grazer Berglanda. V petek smo s frikovskim pristopom ob 12. uri napadli ostenja Rote Wanda, Lukc&Nastja sta pretegovala mišice v Feuervogel-u, najina malenkost [...]

Šaleški AO - Podaljšani vikend na Okrešlju

Minuli konec tedna smo s Tanjo, Juretom in Matejem želeli izkoristiti kot je v navadi za ta praznik- plezalno. V četrtek zvečer smo se v dežju in z optimističnimi pričakovanji odpravili na našo bajto na Okrešelj. Vreme nam je ustreglo,… Preberi več →[...]

AO Jesenice - Steber revežev (V-/IV+, 500m)

V nedeljo sva z Urbanom plezala Steber revežev v Veliki Mojstrovki. Na dostopu je potrebno prečiti manjše snežišče, v smeri pa snega ni več. Po dobri uri prideva pod steno, kjer vidiva, da sta s plezanjem pričeli ravno že dve … Beri naprej →[...]

AO Kranj - Donacije za projekt O.S.P.

Ekipa projekta O.S.P. vabi k donacijam za urejanje slovenskih plezališč. Prosijo / prosimo za čim več individualnih donacij in podporo Projektu O.S.P. Prispevate lahko na naslednje načine: https://projektosp.si/prispevaj-sredstva AO Kranj je tudi že pridružen akciji “Tečajniških 5“. [...]

AK Ravne - Delovna akcija v Kotu

Preteklo soboto je bila uspešno izvedena delovna akcija/piknik/plezanje v kotu. Zaradi vpliva kombinacije podaljšanega vikenda in lepega vremena se je akcije udeležil kakšen član manj kot bi se je sicer, vseeno pa se nas je zbralo dovolj, da smo hitro izvedli najnujnejša vzdrževalna dela nato pa smo[...]

FreeApproved - GREBEN STOLA

Z malo usklajevanja pa vendarle sva se z Duškom dogovorila za skupno turo. Med danimi predlogi sem izbrala greben Stola. Lep dan, lepa tura ter dobra družba, kaj lepšega si lahko zaželiš. Vsaj zame se je dan začel malo bolj zgodaj, dolga je pot iz Obale do Gorenjske. Makadamska cesta nas je vodila v[...]

PK Idrija - Steber revežev

Včeraj smo bili trije reveži (Nejc, Sašo in Jure ) v Stebru Velike Mojstrovke. Fajn je blu!             [...]

AO Kranj - Gran Paradiso 2020

V petek zjutraj smo se z Janezom, Sandro, Matejem in Lukom odpravili iz Ljubljane proti Aosti. Približno 25 km pred montblanškim tunelom smo zavili na jug, v stransko dolino Valsavarenche. Slikovita cesta se po 25 km konča na parkirišču, na višini 1950 m.   Ob prihodu je bilo lepo vreme in nebo[...]

AO Tržič - Zapeljivka in Zajeda

Naveličana plezališč in želna hribovskih zgodb sva se s Primožem prejšnji konec tedna kljub ne ravno blesteči vremenski napovedi pognala v NŠG. Ker je bil dež napovedan že relativno zgodaj, sva izbrala južno steno in kratko smer Zapeljivko, ki slovi po sicer dobri sakali, a malo možnostmi za vmesno [...]

AK Vertikala - Jesih-Potočnik

Ta teden se mi je zaluštalo po hribih tako močno, da nisem več zdržal sfokusiran za knjigami in tako sem v sredo napisal Jaki, če ima željo peljati tečajnika v hribe. Na mojo srečo je rekel, da lahko, detajle pa naj bi dorekla dan kasneje. V četrtek se že domeniva za smer in odhod, v […][...]