Plezanje in alpinizem
Vsi alpinistični odseki

AK Ravne - Klubske jopice – proba

Pozdravljeni, v tem tednu je možno pomeriti nekatere velikosti vzorčnih klubskih jopic. Za ženske M (vzorčna S žal ni bila na voljo), za moške M, L in XL. Pomerite lahko: - v torek, 22.10.2019, v času termina na veliki steni - ali do petka, 25.10.2019, po predhoden dogovoru z Natašo Rataj (tel. 031/[...]

Alphut - Evropsko prvenstvo težavnost - VORONEZH (RUS) 2019 za kadetinje

Lucija Tarkuš je v  VORONEZH-u po kvalifikacijah med kadetinjami na odličnem 3. mestu. Danes (20.10.2019) je finale ob 16:30 uri. Lucija se počuti odlično in pravi, da bo napadala sam vrh ... Držimo pesti Lucija!  Finale si lahko ogledate v živo na spodanji povezavi[...]

FreeApproved - Kanjavec s planine Blato

Jakovemu vabilu na jesenski pohod na Kanjavec se ni bilo moč upreti. Pot smo pričeli na parkirišču pod planino Blato, od tam pa sledili v celoti razriti poti. Hitro mi je bilo jasno zakaj je planini ime Blato. Ugrezalo se je do gležnjev in če ne bi iskali obvozov po brezpotjih v gozdu, bi se nam udi[...]

FreeApproved - Divji zasneženi svet albanskih gora

Kronična odvisnost od belih strmin me je dregnila, da sem se spravil k pisanju o še eni lepi izkušnji. Gore Albanije so me očarale z več vidikov, najbolj pa se mi je vtisnila v spomin nedotaknjena divjina in impozantne stene. V Albaniji žičniška infrastruktura ni najmočnejši atribut, obstajajo pa tu[...]

PK Rimske Toplice - Žakovo praznovanje rojstnega dne

V nedeljo smo praznovali z našim prvošolčkom Žakom, ki je upihnil šele šest svečk na svoji čisto posebni torti, za katero je poskrbela njegova mami. Tako mladih gostov nimamo prav pogosto, a so se kljub temu odlično znašli na naših zabavnih in malo adrenalinskih aktivnostih, zelo pa so se izkazali t[...]

AO Kranj - Vabilo na otvoritev spominske sobe Filipa Benceta

Letošnjo pomlad je minilo 10 let od tragične nesreče Filipa Benceta – Ta Črnga v severni steni Storžiča. AO Tržič vljudno vabi na otvoritev spominske sobe, ki je bila zanj preurejena v Domu pod Storžičem. Poleg otvoritve so pripravili dve zanimivi predavanji. Že zjutraj pa se jim lahko pridruž[...]

AK Vertikala - Zeleniške Špice

Izhodišče ture je bila Jermanca (skozi Repov kot). Štart je bil zgoden, da smo se skupaj z vzhajajočim soncem prebili skozi gozd in pod greben. Na začetku gozdne poti, ki se odcepi desno od Kamniškega sedla ni več velikega napisa »Pot ne vodi na K. sedlo«, posledično se nam je prilključil še planine[...]

AO Tržič - Jesenska Paklenica 2019

Pa smo jo dočakali - tradicionalno Paklenico, ki vedno znova navdušuje in povezuje vse generacije. Tokrat se nas je zbralo 21. Plezalski raj nas je v četrtek pričakal v oblačni podobi, kar pa niti malo ni zmotilo naše zagnanosti, da že prvi dan začnemo navajati prste na ostro pakleniško skalo. Da l[...]

AO Jesenice - Rigljica

Danes sva se z Sandro odpravila v samoten, divji, Martuljški konec naših gora. Zjutraj ob 7h sva se odpravila iz Gozd Martuljka proti Kurjemu vrhu. Pot se začne sprva po gozdni vlaki, nato pa po lepi stezici, ki te pripelje … Beri naprej →[...]

AO Kranj - Una cerveza, por favor…

…je bil Lukov največkrat uporabljen stavek v drugi polovici septembra. Dopustovala sva namreč v Španiji 🙂 Po dveh dneh vožnje, dobrih 2000 kilometrih, 48 cestninah, z zasedenima ritima in razdraženimi živci, sva pripotovala na sever Španije, v pokrajino Asturia, kjer sva imela namen plezati v[...]