Plezanje in alpinizem
Vsi alpinistični odseki

AO Kranj - Srečanje alpinistov in predstavitev JAHO

Letos mineva štiri desetletja od prvega slovenskega oz. takrat še jugoslovanskega vzpona na Everest, najvišjo goro sveta, a velikih uspehov slovenskih alpinistov v Himalaji ne bi bilo brez učnih let slovenskega himalajizma, v katera lahko štejemo prve tri jugoslovanske alpinistične himalajske odprav[...]

PK Rimske Toplice - Vzhodna liga 2020

Koledar tekem VZHODNE LIGE 2020: - sobota, 18. januar: Slovenj Gradec (hitrost),- sobota, 1. februar: Celje (hitrost),- nedelja, 16. februar: Vojnik (balvani),- sobota, 14. marec: Radlje ob Dravi (težavnost),- sobota, 28. marec: Slovenska Bistrica (težavnost),- sobota, 4. april: Brežice (težavnost),[...]

AK Vertikala - 6 ur preklinjanja in nohtanja v NŠG

Z Rokom sva bila odločena, da greva za uvod v zimo na prvi decembrski dan nekaj splezat. Že poleti sem si zamislil splezat Košir-Brelih, pa sva takrat s soplezalcem zgrešila vstop in sva zarila v varianto Deržajeve. Ker tudi Rok še ni plezal te smeri, sva si rekla, »Ok, greva pogledat, bova že našla[...]

AO Kamnik - 02.12.2019: Zimski Triglav-Kredarica

Ker tečajnikom AŠ volja kar ne odjenja, nas je nekaj odšlo na prvi zimski "izlet". Z Mojco in Florjanom sta Aljaž in Žiga pičila na vrh, midva z Gorazdom pa sva čekirala stanje na Kredarici.clanki[...]

AO Kamnik - 01.12.2019: Kalški greben

Čeprav se koledarska zima še ni začela,sva šla z Ivanom včeraj vseeno pogledat kakšno je stanje s snegom.  Do Kokrskega sedla snega nič,nad sedlom ,se pa začnejo zimske razmere.Od sedla pa do Kalškega grebena so razmere dobre prave zimske,včeraj sva bila edina na vrhu tako da gužve ni bilo.clanki[...]

AK Črna - 4. planinski filmski večer E. M. Savellija – JAVNI RAZPIS

Naslednje leto bo Planinsko društvo Črna na Koroškem organiziralo tradicionalni 4. planinski filmski večer E. M. Savellija. To se bo zgodilo v petek, 14.2.2020 ob 18.00 uri v Kulturnem domu v Črni na Koroškem.   Zasnova večera ostaja takšna kot je bila v izvirniku za prvi večer in sicer: v prve[...]

Šaleški AO - VABILO NA PREDSTAVITEV – ELBRUS

KDAJ: 05.12.2019 URA: 20:00 uri KJE: VRTEC LUČKA ŠOŠTANJ Vljudno vas vabim na predstavitev »pohoda« na najvišji vrh Evrope in Kavkaza – Elbrus. Elbrus (rusko Эльбрус) je s svojimi 5.642 m najvišja gora v Evropi. Leži v Rusiji na zahodnem… Preberi več →[...]

FreeApproved - Mala Rinka

V hribih se je v soboto obetalo nekaj sonca, zato sva z Urbanom izbrala greben Rinka-Skuta za uverturo v zimo. Sneg se prične zelo visoko (1700-1800m), nekje pol ure pod bivakom pod Skuto. A ko se začne, je takoj tak, kot si ga želiš: škripavček. Malo pred prvim snegom tudi pokukava iz oblakov in za[...]

AO Jesenice - Schonfeld

Včeraj se nas je nabrala kar konkretna četica enajstih iskalcev čim boljših snežnih razmer. Odpeljali smo se do Schonfelda v osrčju Nockbergov. Tam nas je pričakala prava zima. Temperatura -5, rahlo sneženje in veter. Sledili smo sledem parim predhodnikom proti … Beri naprej →[...]

Šaleški AO - Puščavnikove skale, novo plezališče

V drugi polovici letošnjega leta se je pričelo z urejanjem plezališča na Paškem vrhu v hribovju Veliki vrh. Iz glavne ceste Velenje – Šmartno ob Paki, ko zapustimo viadukt za Lokovico, se Puščavnikove skale pokažejo pozno jeseni in preko zime.… Preberi več →[...]

FreeApproved - Damska tura na Gartnerkofel

Včeraj se nas je 9 fatkotov (tako kot še vsaj 253 ostalih) zapeljalo na sonce v Karnijske Alpe. Naš cilj je bil predvsem sonce, kjerkoli ga bo največ. In kazalo je, da ga bo pri Avstrijcih precej. Prelaz Mokrine je prikladno blizu, na sporedu pa je bila t.i. damska tura. To je tura, na kateri se pre[...]

Turna Rit - Nad Pecolom

2 rundi nad Pecolom. To je bila res prava tura v primerjavi z uvodnim namakanjem nad Gilbertijem prejšnji vikend. Prvo nas je zvabila Curtissonova flanka. Kljub mestoma trdi podlagi je šlo z dilami na vrh. Smuka direktiva z vrha je bila super, čeprav smo bili mogoče pol ure prehitri, saj smo planira[...]

AO Nova Gorica - 15. tek na Krnsko jezero

Prejšnjo soboto smo letošnjo poletno sezono sklenili s tradicionalnim (baje že 15-im) tekom do Krnskega jezera. Letos se je Mitja posebej potrudil z organizacijo in uspel na kup zbrati lepo število tekmovalcev. Ob 13h se je izpred koče v Lepeni v hrib zapodilo 25 bolj in manj aktivnih članov od[...]

PK Martinček - 2. Martinčkov Večer

Sreda, 4. december ob 19.00 Mladinski center Radlje Denali, Aljaska 2019, slovenska alpinistična odprava   Na vrh Denalija je leta 2004 kot prvemu  Korošcu uspelo stopiti Francu Oderlapu iz Mežice oz. Mežiške doline. Od letošnje pomladi  pa imamo Korošci še predstavnika iz ostalih dveh Koroških doli[...]