Plezanje in alpinizem
Vsi alpinistični odseki

AO Cerkno - Pstuh,IV+/ III-IV,200m,Grebenec ,Vršič

Včerajšni soboti je bila sprva namenjena triglavska stena,pa se ni vse poklopilo in je tako nenadejano na vrsto prišel rezervni načrt. Tone Črv je bil takoj za,ko sem ga zadnji hip poklical,Grebenec nad Vršičem je pa prav prikladen,posebej še,ker ni dolg dostop,smer pa navrtana.Za naju,ki se sučeva [...]

AO Nova Gorica - Tabor Zapotok

Letos smo, kar se tiče taborov, kar aktivni, tako da smo izvedli že tretji tabor letos, tokrat združena 2. tabor AŠ in spominski tabor. Tabor je bil kar obiskan, bilo je kar šestnajst plezanja željnih ljudi. Večina se nas je v Trento odpeljala v petek popoldan (seveda ne točno ob … Nada[...]

AK Črna - “MASTN GRIF CCCT 2019” – REZULTAT

Včeraj se je v čudoviti dolini Tople v plezališču Burjakove peči, v prekrasnem sončnem dnevu zgodil “Mastn grif CCCT 2019”. Na tekmovanje se je skupno prijavilo 22 tekmovalcev. Tekma se je začela ob 11. uri in je po vsej steni privabile tekmovalce, ki so se skušali v lažjih in predvsem t[...]

AO Jesenice - Breithorn 4164 m – skupna tura

Vsi – pred PD-jem Na pot smo se vsi nadebudni odpravili v “zgodnjih alpinističnih” urah, torej ob 10 h Prva pavza je sledila kmalu, že v Ratečah (potrebno je bilo dotočiti cenejšo slovensko nafto, toaleto pa so nekateri tudi že … Beri naprej →[...]

AK Črna - Na drugi strani časa in Rondo Veneziano

Najprej pri očaku, v katerem sva z Georgom pretekli vikend splezala Na drugi strani časa (VIII), ki se konča na Skalaškem turncu, v zgornjem nadstropju pa sva nadaljevala po Srpu (VII), ki se začne na vrhu Gorenjskega turnca. Za skupnih 1.000 m sva porabila 11 ur. Smer sem preplezal prosto na pogled[...]

AO Jesenice - Ta prva konkretnejša

Zjutraj sva z Marušo (AO Bohinj) napadli Juševo smer  (VI/IV-V, 180m) v NŠG. Po vseh informacijah, ki sva jih dobili, naj bi smer bila “prov luštna”. Z mislijo, “če bo pretežko, bova pa abzajlale”, se Maruša loti prvega raztežaja. Z … Beri naprej →[...]

AO Kranj - Bratovska smer v Srebrnjaku

V soboto sva se z Milanom odpravila v nekoliko manj oblegane konce in sicer v dolino Zadnje Trente. Najin cilj je bila Bratovska smer v Srebrnjaku (V+/IV, 450m), katero je Milan prvič plezal že pred 39 leti in bil tako skupaj s Svetičičem zaslužen za drugo ponovitev smeri. Pred tem me je v sklopu me[...]

AO Kranj - 7. Alpinistični tabor Nejca Zaplotnika

VII. TABOR NEJCA ZAPLOTNIKA 23. 8. 2019–25. 8. 2019 Alpinistični odsek PD Kranj vabi na Alpinistični tabor na Kranjsko kočo na Ledinah, posvečen alpinistu Nejcu Zaplotniku. Namen tabora je tudi privabiti plezalce iz cele Slovenije in tako prispevati k boljši povezanosti odsekov in članov. Približati[...]

AO Jesenice - Breithorn 2164m (8.-10.8.2019)

Na pot smo se vsi nadebudni odpravili v “zgodnjih alpinističnih” urah, torej ob 10h Prva pavza je sledila kmalu, že v Ratečah (potrebno je bilo dotočiti cenejšo slovensko nafto, toaleto pa so nekateri tudi že obiskali). Pot nas je vodila … Beri naprej →[...]

AK Ravne - Počitnice pod Badillo

Za sedmimi gorami in sedmimi vodami, med Švico in Italijo, med St.Moritzom in Lago di Como leži Gruppo di Cengalo e Badille. Granit je tu svetel, skoraj bel, morda čisto malo zlat. S Primožem sva tu nabirala glavnino svojih alpinističnih izkušenj, letos pa smo šli vsi trije. Z vlakom iz Pliberka, za[...]