Vsi alpinistični odseki

Turna Rit - Vordere Wilder Turm in Thomasspitze

Po nekaj letih spet obisk koče Franz Seen Hütte nad dolino Stubai na Tirolskem.Z Ivo sva se odzvala na Jurijevo povabilo na njegovo predavanje o omrzlinah zdravnikom, ki so se udeležili mednarodnega tečaja gorske medicine.Koča Franz Seen Hütte na 2147m se je tudi tokrat izkazala kot odlično i[...]

AK Ravne - Tabor Paklenica 12.-14.04.2024

Med 12 in 14. 4 je se je AK ravne odpravil v Paklenico, kjer je potekal tradicionalni spomladanski tabor. Sicer po temperaturah sodeč je bil tabor že bol avgustovski ampak ok. Ne Bomo se pritoževali nad 26 stopinjam in soncem. Smo se pa zato lahk še skopali v jadranu :D Vse skup je nas bilo 22, od [...]

AK Vertikala - Ledeniški tečaj Monte Rosa 11.4. – 14.4.2024

Podaljšani vikend 11.4. – 14.4.2024 smo izkoristili za izvedbo ledeniškega tečaja v prelepem prostranstvu Monte Rose. Skupaj nas je šlo 7 – dva profija in 5 neznalčkov : Tonček in Tadej, pa peterica Urban, Rok, Jure, Jan in Helena. Z najetim kombijem smo se okoli 1ih zjutraj odpeljali iz Slove[...]

AO Jesenice - Iz smuči v skalo

Nenaden in prezgoden prihod poletja je povzročil, da so smuči že v začetku aprila romale v kot. Lepo vreme in visoke temperature so vabile v skalo. Tako smo že skoraj tradicionalno odprli skalno sezono v prijetni, sončni in dobro opremljeni steni Breitwand nad vasico Dobrovje ob Miljskem oziroma Mil[...]

AO Jesenice - S smuči v skalo

AK Črna - Tretja klubska plezalna tekma

Včeraj je v našem kraju Občina Črna Na Koroškem potekalo tekmovanje v plezanju za otroke, ki se je končalo s prijetnim druženjem. 35 mladih plezalcev se je pomerilo v težavnostnem plezanju. Tekmovanje je prineslo veliko vzhičenja in odličnih dosežkov. Iskrene čestitke vsem udeležencem! Po napetih te[...]

AO Jesenice - VELIKONOČNA PAKLENICA 2024

Pa je bila res velikonočna. Sicer brez pirhov, pa vendar polna presenečenj, preizkušenj, veselja in razodetij. Zame in za Urbana se je začela že v sredo popoldan. Polna idej in elana sva se podala na dežno cesto, prepričana, da naju zjutraj čaka veličastna stena Tulovih Gred. Od tega seveda ni bilo [...]

AO Kranj - Uvertura v skalo – Bela peč in Staničev vrh

Po zaključenih zimskih izpitih je napočil čas, da se začnemo uvajati v skalo za poletje, predvsem pa za Korziko, ker baje se ne da vsega dobit v plastiki. Takoj po izpitih smo še frikal v Dovju, za naslednji dan, 7. 4. 2024 pa sta me Maruša Hrobat in Jernej Marčun povabila, da zlezemo kaj daljšega [[...]

Šaleški AO - Haute Route

Visoka pot (Haute Route), ena najbolj znamenitih večdnevnih turnih prečenj, ki povezuje dve največji alpinistično smučarski središči v Evropi, Chamonix in Zermatt, tudi sveti gral turnih smučarjev, je potrdila svoj sloves. Pretekli teden smo izvedli 6 dnevno prečenje, vreme nam… Preberi več &#[...]

PD Ljubljana Matica - Občni zbor bo 24. aprila v Mostecu

REDNI LETNI OBČNI ZBOR PLANINSKEGA DRUŠTVA LJUBLJANA-MATICA BO V SREDO, 24. APRILA 2024 OB 17. URI v Mostecu v Ljubljani Zbor bo na prireditvenem prostoru pod streho, poleg okrepčevalnice Rekreacijskega društva Mostec, Matjanova pot 23. DNEVNI RED: Otvoritev občnega zbora Volitve organov občnega zbo[...]

AK Slovenj Gradec - Bolgarija – Turno smučanje

Zadnji teden v marcu (24.3.-30.3.2024) sem pod vodstvom Tomaža Jakofčiča (IFMGA gorski vodnik) turno smučal v Bolgariji. Smučanje je potekalo v pogorjih Rila in Pirin. 1.danV nedeljo (24.3.) zgodaj zjutraj...[...]

Šaleški AO - TURNA SMUKA NA VIŠEVNIK, Alpinistična šola

Namesto tradicionalnega barvanja pirhov, smo se na pred-velikonočno soboto z alpinistično šolo odpravili na turno smuko na drugi konec Slovenije . Dobili ob 5h zjutraj na parkirišču pred Lidlom. Pot nas je vodila preko Ljubljane, Bleda in vasic Spodnje in… Preberi več →[...]