Vsi alpinistični odseki

PD Ljubljana Matica - Izbiramo naj planinsko pot 2022

V izboru za Naj planinsko pot 2022 je 7 planinskih poti. Glasujte za svojo najljubšo. Glasovanje Naj planinska pot v okviru naše pobude Očistimo gore in v sodelovanju s Planinsko zvezo Slovenije poteka že peto leto. Svoj glas lahko oddate za eno izmed sedmih planinskih poti, ki so potrebne obnove, Z[...]

AK Črna - Opererana rit, Peca

Pretekli dve sredi sta bili pred vajami v Balosu preživeti na Peci, kjer je ob soncu že prav poletno, ob megli pa še malo zimsko. Na vrhu je še za odtenek snega, a premalo za smuči. Nastala je nova opremljena smer, z modernimi svedrovci in staro zalogo klinov made in Koroška. Načeloma tudi očiščena [...]

AK Slovenska Bistrica - VL Trbovlje 2022

Predzadnja tekma vzhodne lige se je odvijala v Trbovljah v disciplini težavnosti.  Vedno bolj je čutiti tekmovalnost, vedno več je pričakovanj med samimi tekmovalci in tudi konkurenca je vsakič močnejša. [...]

Alphut - VL Trbovlje 2022

PD Ljubljana Matica - Vodnik po Transverzali

Jakob in Aljaž Kenda Transverzala se vije od enega do drugega zaščitenega naravnega območja in tako obišče 1 narodni park, 1 regijski park, 2 geoparka, 4 zaklade svetovne naravne in kulturne dediščine, 6 pragozdov, 8 krajinskih parkov in kar 22 gozdnih in botaničnih rezervatov. Transverzala je med v[...]

AK Ravne - Paklenica 12.5.-15.5.2022

Po burni vremenski napovedi za Arco, se nas je 8 članov AK Ravne v četrtek popoldne odpravilo v Paklenico. Ob misli, da je ob Jadranu vedno lepo, je tako tudi bilo. Prenočevali smo v kampu Vesna. Sončen, podaljšan vikend je prehitro minil v dobri družbi, plezanju, kopanju in druženju s 5 člani AK Čr[...]

PD Ljubljana Matica - Križ čez Nepal

Viki Grošelj Leta 1975 mi je prvič uspelo priti v to čudežno deželo. Danes, po več kot petdesetih potovanjih tja, ostaja zame enako čudežna. Tu sem doživel največje uspehe svoje gorniške kariere pa tudi največje tragedije. To me še dodatno močno povezuje z Nepalom, njegovo naravo in ljudmi. Leta 201[...]

AK Ravne - Skoraj brejking njus

Od 14. maja 2022, in sicer od 15. ure naprej, je gospoda Špilerja dovoljeno nagovarjati zgolj z vzdevkom Špilč. Sklep je sprejel strokovni svet, katerega člani/-ce so: Andrej Špiler, predsednik, Irena Kolar, podpredsednica, in Nataša Ratej, članica. Pravni poduk: pritožba ne zadrži odločbe. Pooblašč[...]

AK Črna - Otvoritev razstave 85 let organiziranega alpinizma na Koroškem

V četrtek, 14. 4. 2022, je bila v Kulturnem centru na Ravnah na Koroškem otvoritev razstave z naslovom 85 let organiziranega alpinizma na Koroškem. Logično, da je bilo prej v ta dogodek vloženega veliko truda, časa, skrbi in veselja. Težko je prikazati tako obsežno dogajanje v tako doglednem času pa[...]

AO Kranj - Ferajnovski piknik 2022

Vabimo vas na FERAJNOVSKI SPOMLADANSKI PIKNIK, ki bo v četrtek, 19. 5. 2022, z začetkom ob 19:00. Če bo kdo že prej tam in pomagal pri rezanju zelenjave in ostalega ne bo nič narobe. Piknik bo tokrat mešanica post-mandatnega žara (načelnik Mihc se poslavlja od svojega mandata) in volilnega golaža (n[...]

AO Kranj - Paklenica – ženski tabor

Od petka 13. ( pa še trinajst žensk na taboru 😀 ) pa do nedelje 15. maja smo se ženske zbrale v Paklenici. Stkale smo nove vezi, plezale in se tudi namakale v tolmunčkih in v morju. S Timeo sva v soboto plezali Bora Bora v Aniča kuku (6a 280 m), v nedeljo pa me […][...]

AK Vertikala - Zupanova v Koglu

V torek mi Tadej napiše, če bi šla plezat v nedeljo, na hitro sem preveril urnik in sreča je bila na moji strani, dan je bil frej za plezarijo! Tekom tedna se je vremenska napoved malo spreminjala in v soboto dorečeva , Zupanovo v Kogel. Napoved je kazala na nekaj popoldanskih neviht, a kljub temu [[...]

AO Ajdovščina - Škrbinska plošča Maj 2022

V nedeljo na uscano Zofijo smo se odpravili na Škrbinsko poščo. Zofija se je vzdržala in dan je ponudil lepo in lahkotno plezarijo, pravo za začetek sezone. Da se ne bi premalo spotili, smo jo udarili še do Globokega po grebenu. Slikce povedo več: Plezali: Maks Simčič, Janja Kranjc, Egon Pavlica Dat[...]

PD Ljubljana Matica - Izposoja opreme – komplet za ferato

Spomladi marsikje v gorah še vztraja sneg, nižje ležeče območja pa že ponujajo mamljiv cilj - atraktivne “ferate”. Zavarovane plezalne poti ali ferate so različnih zahtevnosti, a nobena ni za popolne začetnike oz. nevešče gibanja po takih poteh. Na takšno turo se moramo dobro pripraviti. Priprava vk[...]

Šaleški AO - Akcija Florjan – podesti

Plezališče Florjan kliče po ureditvi podestov in stopnic. Zato se v soboto, 21. 5. ob 8:00 dobimo v plezališču, da zamenjamo dotrajane smrekove robnike z novimi hrastovimi. S seboj prinesite kakšen: kramp, rovnico, lopato, grablje, pajser, macolo, rokavice, čelado kaj… Preberi več →[...]

AK Ravne - OBČNI ZBOR 2022

Vse člane Alpinisitčnega kluba Ravne na Koroškem vljudno vabim na občni zbor! Potekal bo v petek 27.5.2022 ob 19.00 na Turistični kmetiji SPODNJI LEČNIK (Tolsti vrh 23, 2390 Ravne na Koroškem). Vabljeni![...]

PD Ljubljana Matica - Tek na Krim (GRS Ljubljana)

GRS Ljubljana po dveh letih premora 29. maja 2022 organizira tradicionalni tek na Krim, ki je posvečen vsem preminulim članom in pripravnikom GRS Ljubljana. Tekme se udeležujejo člani in pripravniki GRZS, alpinisti, alpinistični pripravniki in gorski tekači. Tekmuje se ekipno, kjer ekipo sestavljata[...]

AO Jesenice - Turno na Norveškem

Letos nam je naposled uspelo zrealizirati turno smučanje v arktičnem krogu, ki je bil docela začrtan že aprila pred dvema letoma, ko se je s pričetkom korone brez kakršnih koli obvestil smatralo, da so vsi letalski leti do nadaljnjega odpovedani. … Beri naprej → The post Turno na Norvešk[...]

AK Slovenska Bistrica - Paklenica in Biokovo

V zadnjem tednu aprila smo se člani kluba AK Impol Slovenska Bistrica mudili v tradicionalni Paklenici. Lanski in letošnji tečajniki ter seveda “stari mački” smo se združili v osvajanju večraztežajk. Eni z namenom, da bi se prvič soočili z njimi, drugi, da bi otvorili novo sezono[...]