Osebne spletne strani in blogi
Vse osebne spletne strani

Turni klub Gora - Rodica (Miha_D., 16.02.2019)

Ker se je v zadnjih dneh Rodica jela omenjati abnormalno pogosto, se turnosmučarski kvartet odloči pogledat, kaj zanimivega tam dogaja. Primarna zamisel je vključevala start iz Laškega Rovta, a je ob napovedanih pomladanskih temperaturah le prevladala zdrava kmečka razsodnost in kvartet se odloči za[...]

Ljudje Gore - Trango (2018)

David Girard, Patrice Bret in Pascal Trividic ... Pakistan 2014 ... Trango Tower in Shipton Spire ... Bons baisers de Trango (2018) from François B. on Vimeo.[...]

Snezak.si - razmere - Fantastične razmere

Po Levi grapi na Srednji vrh, spust proti Krnskem jezeru (tudi dobre razmere), nato levo navzgor in preko Krnske škrbine (dva cepina in dereze) na vrh Krna. Spust z vrha malo pred deseto. Zgornjih 50vm zelo trdo, nižje pa ravno prav odpuščeno za uživancijo - plošče je kar prehitro konec[...]

Bojan Ambrožič (blog) - Begunjščica (Y), Suho ruševje, Triangel

Včerajšnji tura na Hochalmspitze je bila resda zelo dolga, vendar smo cel dan hodili zelo počasi. Zato sem nujno potreboval eno trening turo. Odločil sem se, da grem na Ljubelj. Od tu dalje pa nisem vedel kam me bo zanesla pot. Se bom že sproti odločil. Zelenica mi je tako pri srcu, ker je tu [̷[...]

Tone Toplak Photography - blog - Kratek kondicijski na Boč

Po krajšem premoru spet na poti....ja res je v tem obdobju ne gre brez virusov in prehladov in se je treba pač paziti hribi bodo že počakali.Za danes sem izbral Boč kratka pot za trening.Vzpon proti vrhu po stari grebenski poti ki ni več označena za sestop pa po senčni poti mimo doma pod Bočem.Na vr[...]

Tindi Zztopka - blog - FEBRUARSKA POLETNA PROMENADA,17.2.2019

Dohtar mi je prepovedal napor. ( zaradi očesnega posega)Ja, kako naj zdržim doma, če sem pa odvisnica od hoje...in še lepo, prekrasno vreme??? Bejžva na obalo - naš paseđato. Ta ne bo naporen.Okej. Parkirava na Bonifiki.In bejžva. Dan zares prekrasen. Moram pohvalit koprsko občino, da je na Bonifiki[...]

Turni klub Gora - Mala in Velika Mojstrovka (Franci, 17.02.2019)

Po zelo ledeni cesti smo z avtom odnehali dva ovinka pod vrhom. S Cenom sva se odpravila proti Mojstrovkam,Irena pa na Nad Šito glavo.S smučmi brez težav na Vratca,potem jih je smiselno nekaj časa nesti in nato spet brez težav do vrha. Smučanje do izravnave uživaško in nato še vzpon na Veliko Mojs[...]

Turni klub Gora - Vrh Strmali in spodmol pod Montažem (Franci, 16.02.2019)

Tereni nad Pecolom so bili danes oblegani z vseh strani,le Škrbina nad Cijanerico je v glavnem samevala saj je plaz po sredini odnesel skoraj ves sneg. Mi smo se odločili za Vrh Strmali,jaz pa sem potegnil še do Rumenega spodmola pod Montažem. Po ne prav debeli snežni podlagi sem odsmučal do žensk[...]

Snezak.si - razmere - Mala in Velika Mojstrovka

Po zelo ledeni cesti smo z avtom odnehali dva ovinka pod vrhom.S Cenom sva se odpravila proti Mojstrovkam,Irena pa na Nad Šito glavo.S smučmi brez težav na Vratca,potem jih je smiselno nekaj časa nesti in nato spet brez težav do vrha.Smučanje do izravnave uživaško in nato še vzpon na Veliko Mojstrov[...]

Snezak.si - razmere - Vrh Strmali in spodmol pod Montažem

Tereni nad Pecolom so bili danes oblegani z vseh strani,le Škrbina nad Cijanerico je v glavnem samevala saj je plaz po sredini odnesel skoraj ves sneg.Mi smo se odločili za Vrh strmali,jaz pa sem potegnil še do Rumenega spodmola pod Montažem.Po ne prav debeli snežni podlagi sem odsmučal do ženske ek[...]

Snezak.si - razmere - Osamljena tura v obljudenih koncih

Start ob sedmih na ledenem odcepu za kočo Corsi. V slabi uri po strnjeni snežni podlagi na cesti do viške planine. Na dveh odsekih bo kmalu prekinitev ob teh temperaturah. Od planine naprej po rahlo odjenanem snegu brez problema s psi po osrednjem grabnu do vrha v dveh urah. Okrog pol enajstih se od[...]

Snezak.si - razmere - Poletje v Nevei

Zjutraj nabito polno parkirišče v Nevei . Začnemo po starem smučišču, nato nadaljujemo po gozdni cesti do planine. Nad gozdno mejo so velike plazovine, ki se jim pri vzponu in spustu izognemo. Zaradi nekoliko pozne ure je bil sneg že konkretno odjužen, v sencah pa je bila skorja. Pršiča tudi v gozdu[...]

Snezak.si - razmere - Begunjščica, Suho ruševje, Triangel

Trening tura. Najprej po grapi Y na Begunjščico (odlične razmere). Mislil sem smučati Smokuški plaz. Vendar je bil zgoraj preveč leden in sem se premislil. Zato sem se na Zelenico spustil po Šentanskem plazu. Nato sem nadaljeval v Suho ruševje, kjer je bil gnil sneg (kar ga je sploh bilo). Nazadnje [...]

Snezak.si - razmere - Za 1000 višincev vzpona 2300 višincev smuke

Snezak.si - razmere - Planjava iz Lučke Bele

Z avtomobilom se je možno pripeljati do konca ceste v Beli. Do Vodotočnika je bolje peš z derezami, nato na smučeh preko Korošice na Planjavo. Letos je premalo snega za direkten spust na Petkove njive, zato se držimo naše pristopne sledi. Sneg je v senci ostal pršič, na soncu pa vse od putra do gnil[...]

Snezak.si - razmere - Krma-Kot

Moooogoče se pa v Kotu še najde kaj pršiča. Pa smo šli pogledat z ekipo: Primož, Matic, Matevž in Blaž. Parkiramo kar v Zg. Radovni na začetku poti v Krmo. Da bo po zaključenem krogu avto bližje. Cesta v Krmo je bolj samo zvožena s traktorjem kot splužena. Večina parkira kjer smo sami. Kakšnih pet a[...]

Snezak.si - razmere - Ne čakaj pomladi

Današnje razmere so bile bolj pomladanske kot zimske. Snega ni prav veliko, se pa od parkirišča po sankaški progi pride še lepo zvezno do vrha. Aja, taksi vozi, a moraš čakati, nas je prehitel dobro ogrete sto metrov pred koncem ceste. Je pa hrbet okoli bajt na 2000 mnm precej spihan in za nazaj gre[...]

Turni klub Gora - Konjiški Špik (Aleš_S, 16.02.2019)

Pravzaprav sem sotrpine poskušal zvabiti na sosednji hrib Creta di Rio Secco, ki me že nekaj časa mika, ampak... Začeli smo na ovinku pri bivši kasarni Marta Lariti. Od zadnjega sneženja ni bilo nobenih sledov. Poskušali smo slediti tracku na Sella Madrizze. Vzpenjanje skozi gozd posejan s skalnimi [...]