Osebne spletne strani in blogi
Vse osebne spletne strani

Ljudje Gore - Skoki ob slapu Angel

Pet preprostih ruskih fantov se je odločilo, da ne bo zapravljalo časa z malenkostmi. Odleteli so v v Venezuelo, da bi skočili z najvišjega slapa na svetu Salto Angel ...  [...]

Gore Ljudje - Začasna rešitev za Oak Flat

...  o vplivu na okolje (EIS) za rudnik bakra Resolution in tako vsaj začasno rešila Oak Flat pred prenosom v tujo rudarsko družbo.  Današnja napoved zaznamuje osupljivo spremembo smeri v ...[...]

Gore Ljudje - Sankališče in zipline

Očitki o uničevanju narave z denarjem, ki naj bi bil namenjen za okrevanje po epidemiji. Občina Kamnik to zanika . Morebitna postavitev poletnega sankališča in naprave za spust po jeklenici ...[...]

Gore Ljudje - Turnosmučarska reprezentanca

Med 1. in 6. marcem sodeluje na svetovnem prvenstvu v tekmovalnem turnem smučanju.  V Andori bodo našo državo zastopali:  Luka Mihelič, Luka Kovačič  in  Aljaž Kolar  v članski konkurenci,  ...[...]

Gore Ljudje - Bilten URSZR – 02.03.21

Ob 15.23 se je v bližini Toškega Čela v občini Ljubljana na nedostopnem terenu poškodoval kolesar. Aktivirani so bili gorski reševalci GRS Ljubljana in reševalci NMP. Poškodovanca so prenesli do ...[...]

Turni klub Gora - Mrelše nad Lipanco (Aleš_S, 02.03.2021)

Cilj so bile Mrežce. Ampak pri skoraj 202 letih so bile tudi Mrelše dostojen cilj. Čez planino Zajavornik smo se vzpeli na Lipanco. V spodnjem delu je bila špura pomrznjena, zgoraj in na soncu pa že malo omehčana. Tudi nad Lipanco je bilo kar trdo in smo vzpon zaključili pred zadnjim strmim klancem [...]

Gore Ljudje - Pripravljali bodo pot na Everest

... je sporočil Nishan Shresta , uradnik odbora za nadzor onesnaževanja narodnega parka Sagarmatha (SPCC). Njihov cilj ni alpinistični/športni in s svojim delom si ne bodo zaslužili slave .... ...[...]

Bojan Ambrožič (blog) - Hanjževo sedlo

Po službi običajno hodim na turno smuko na Zelenico. Vendar je le ta popoldne v mrzli senci, kar ni preveč prijetno. Zato sem se tokrat raje odpravil v nasproti ležečo dolino – na Hanjževo sedlo, ki pa ga ravno popoldne obsije sonce. In to res ni bila napaka. Sneg za smučanje je bil odličen &#[...]

Romana Ivačič - blog - Krakovski gozd - 1. 3. 2021

Ponedeljkova skupina Planinskega društva Lisca Sevnica me počaka na našem tradicionalnem zbirališču - parkirišče pri rondoju v Šmarju, da odtelovadim naših 1000 gibov jutranje vadbe in se šele ob pol devetih namesto ob osmih odpravimo na pot. Kar neverjetno je, da nismo skupaj hodili že od sredine o[...]

Gore Ljudje - MIGIMIGI: <I>Snežni slapovi</I>

MIGIMIGI: Tretje letošnje predavanje iz serije Zima v gorah   • Kateri so glavni dejavniki za nastanek in proženje snežnih plazov? • Katera so najbolj plazovita območja v Sloveniji? • ...[...]

TSKO Kamnik - Stol čez Orličje

Osem TSKO-jvcev se nas je tokrat zbralo, torej znotraj covid zapovedi. Parkirali smo v Završnici na koncu jase »Pri žagi«.[...]

Gore Ljudje - Izogibajte se vročekrvnim

V zadnjih letih smo vsi ujeti v brzenje in z vsakim novim hobijem, ki se ga lotimo, si želimo že jutri zmagati na svetovnem pokalu . Rok Zalokar , IFMGA gorski vodnik/inštruktor. Njegova ...[...]

Turni klub Gora - Storžič JV greben (Vital, 28.02.2021)

Primož je predlagal JV greben v Storžiču. Ker po tej strani še nisem vozil, sem bil takoj za. Pripelje se daleč po krnici nad Kanonirjem, lepo spluženo. Vzpon po gozdu proti Bašeljsekemu sedlu, že pod sedlom sva začela nositi , ker je bilo trdo. Greben do vrha je ponekod že kopen, zato si je preh[...]

Gore Ljudje - Bilten URSZR – 01.03.21

Ob 13.59 so se na območju Velike planine v občini Kamnik izgubili češki turisti. Gorski reševalci GRS Kamnik so jih našli na območju Kuklarjev na neprehodnem terenu. Nepoškodovane so pospremili ...[...]

Primož Grahelj - blog - Prestreljenik (2499 m) - 28.2.2021

Veselil sem se, ko sem izvedel, da se gre v nedeljo na zimsko turo 😀. Na poti proti Bovcu opazujeva polno luno, ki zahaja in gore, ki so obsijane z jutranjim soncem 😍. Gašper štarta pod Zavrzelnim, jaz pa se zapeljem do B postaje Kaninske žičnice. Cesta je normalno prevozna. V umirjenem tempu se p[...]

Gore Ljudje - Sodni izvedenec na Golte

Zakaj je zgorela priljubljena Mozirska koča na Golteh, tudi po sobotnem ogledu požarišča kriminalistov in strokovnjakov Nacionalnega forenzičnega laboratorija, še ni znano. Preiskava se nadaljuje, ...[...]

Gore Ljudje - Izbira primernega cilja

Zavedati se moramo, da se pri turnem smučanju, ko pridemo na vrh glavni del, smučanje, šele začne. Na izbiro primernega cilja pri turnem smučanju ne vplivajo samo karakteristike ture, torej ...[...]